HTML

Frigidair

Lássuk mi van a frigóban! Főzzünk belőle finomat! Receptek, helyek, ételek, élmények, a legjobbakból!

Friss topikok

  • szöszkehölgy: Legjobb igazi eperből és natúr joghurtból finomság! (2009.09.18. 14:01) Az eper, mint olyan
  • Schilla: Szia! Én is véletlenül találtam rá a műsorra, de sajnos az elejéről lemaradtam, ezért kicsit kuta... (2007.05.17. 11:07) Elizabeth, a konyha nagyasszonya

Linkblog

Éljenek a gasztroblogok!

2007.03.23. 11:53 ánizs

Nagyon vicces, hogy így kiszúrok magammal, és gasztroblog írásba fogok, akkor amikor négy napja szigorú diétán vagyok. De talán éppen ezért lesz jó!
Egy pasi miatt kezdtem főzni, persze mert elhittem Anna néninek, hogy a pasikat igenis a gyomrukon keresztül... Egyébként meg tényleg. Olyan jól sikerült a dolog, hogy a főpasi mellett most már van egy kis pasink is. Úgyhogy mégjobban fent van a léc. Igaz, bármennyire is igyekszem a gasztrogyöngyöket eléjük szórni, azért a kaja (legalábbis a kisebbiknek) még mindig a rántott húsnál kezdődik... Igyekszem előbbre jutni a nevelésében. Talán az már jelent valamit, hogy az olasz konyháért odavan.. talán némi bizakodásra ad ez okot.
Kellene főznöm hét közben is, de nem mindig jön össze, úgyhogy a hétvége a tuti, akkor aztán igyekszem minden beleadni!

Remélem ez majd itt is meglátszik!

Légy üdvözölve és gyere holnap is!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://frigidair.blog.hu/api/trackback/id/tr2850002
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása